top of page

Як не надавати зворотній зв'язок.

  • 22 жовт. 2021 р.
  • Читати 2 хв

Оновлено: 30 серп.

Багато інформації у вільному доступі про те, наскільки важливий зворотній зв'язок, які види його існують і як краще його надавати. Тож давайте сьогодні залишимо питання про важливість, види та способи надання зворотнього зв'язку та поговоримо про те, чого НЕ робити.




зворотній зв'язок



Я практик і для мене важливі не теоретичні знання, а практичні інструменти. І тут я почала б з питання: А чого краще не робити, щоб не демотивувати співробітника своїм зворотнім зв'язком.

Отже, чек-лист. Зберігайте!

  • Переконайтеся, що ваш зворотній зв'язок за адресою -

Співробітнику, який справді на потрібному професійному рівні відповідає за це завдання. Приклад із практики: "Я стільки роблю для компанії. Я підписую/ впливаю на підписання мільйонних контрактів. А мені докоряють за те, що не всі мої співробітники приходять на роботу в костюмі та краватці". Або Співробітнику, у чиї обов'язки це завдання входить постійно. Приклад із практики: "Я взагалі не повинен цього робити. Хотів допомогти безкорисливо та безоплатно, а отримав незрозуміло за що." І відразу висновок: "Більше ніякої ініціативи"


Або


Співробітнику, якому завдання ставили особисто Ви. Тут так - хто завдання ставить, той і пояснює який результат хоче і дає зворотній зв'язок.

Приклад із практики: "Я вже не знаю кого слухати. Шеф приходить каже одне, генеральний – інше, фінансовий – третє. Простіше взагалі нічого не робити."

  • Не забувайте, що ми всі люди і у всіх є емоції (це і відрізняє нас від роботів).

Коли надаєте зворотний зв'язок, переконайтеся, що співробітник зараз з Вами не тільки фізично, а й емоційно. Вирощуйте в собі емоційний інтелект і пам'ятайте, що навіть невинним, але невчасним словом можна вибити співробітника з робочої колії на довгий час і навіть не дізнатися про це. Приклад із практики: "Та я взагалі не слухав, що він каже. Мені до цього клієнт зателефонував, нахамив і слухавку кинув. Якось мені не до діалогу про заповнення CRM - системи було. А тут ще він зі своїми претензіями."

  • Перевірте, що Ви саме та людина, яка має право давати зворотній зв'язок з цих питань.

Приклад із практики: "А у нас завжди зворотній зв'язок тільки HR дає. Це ж її обов'язок. Ага, і з питань маркетингу. І продаж вона оцінює. Ага, незамінна людина. Тепер Ви її заміните?" Ну, і насамкінець.

  • Не терпіть! Не забувайте про проміжний зворотній зв'язок.

Це допоможе: а) тримати завдання під контролем, б) бути наставником та/або коучем для співробітника, в) вирішувати питання "тут і зараз", а не "махати кулаками після бійки", г) не накопичувати всі зауваження та не "дарувати їх букетом" співробітнику при рідкісних зустрічах, д) оперативно залучати до завдання додаткові ресурси або переадресовувати завдання у потрібному напрямку. І, звичайно, ми можемо Вам реалізувати все ефективно.





Бажаємо Вам зворотнього зв'язку, що розвиває.


Віримо в Україну!




Коментарі


Пошук за тегами

bottom of page