top of page

Знайдено 33 результати із порожнім запитом

  • ВАКАНСІЯ: Національний менеджер/ка по роботі з ключовими клієнтами

    Наш клієнт - Провідний фармацевтичний виробник України, запрошує до своєї команди  Національного менеджер(а/ку) по роботі з ключовими клієнтами Як Національний менеджер(а/ку) по роботі з ключовими клієнтами Ви будете відповідальні за управління відділом по роботі з клієнтами та розвиток персоналу, підтримувати успішну роботу компанії з аптечними мережами на території України. Основні задачі Планування та реалізація продажів: Розробка та реалізація плану продажів по кожній аптечній мережі. Визначати оптимальне покриття аптечних мереж для досягнення максимального результату продажів та їх зростання.  Вести роботу з ТОП 5 аптечними мережами України для розвитку стійких ділових відносин. Формувати і реалізовувати стратегію розвитку аптечних мереж України Моніторити та аналізувати ключових показників ефективності для забезпечення досягнення поставлених цілей в продажах.   Аналізувати ринок та діяльність конкурентів для виявлення можливостей зростання і розвитку продажів. Управління відділом: Організовувати роботу відділу по роботі з ключовими клієнтами: постановка задач, виділення ресурсів, контроль результатів, оцінка діяльності, навчання та розвиток. Обговорювати та погоджувати з працівниками свого підрозділу KPI. Оптимізувати внутрішні процеси для підвищення ефективності команди та впровадження нових інструментів продажу. Трейд-маркетингові активності: Приймати участь у розробці маркетингових програм для аптечних мереж, формуванні трейд-маркетингового бюджету. Контролювати проведення трейд-маркетингових активностей в аптечних мережах. Контролювати постійну наявність необхідної кількості препаратів в аптечних мережах. Контролювати відповідність рівня запасів готової продукції до встановлених нормативів на філіях дистриб'юторів. Це вакансія для Вас, якщо Ви маєте: Вищу освіту в сфері економіки або бізнес-адміністрування. Медична освіта буде додатковою перевагою. 3+ років досвіду роботи на керівній посаді у сфері продажів. Досвід роботи з ключовими мережами в Україні. Досвід з успішного виведення нових продуктів на ринок України.  Досвід ведення переговорів на рівні керівників бізнесу. Цілеспрямованість, високий рівень менеджерських компетенцій, лідерські якості, аналітичність, проактивна позиція, відповідальність. Готовність до відряджень по Україні.  Компанія пропонує: Заробітну плату, що відповідає фармацевтичному ринку та її регулярний перегляд Бонусну систему, на яку Ви можете впливати. Можливість професійної реалізації та впровадження/управління змінами, що відбуваються в компанії. Роботу в стабільній компанії, що працює на ринку фармацевтики понад 100 років. Сучасний офіс в Києві. Службовий автомобіль або компенсацію витрат на власне авто. Корпоративний мобільний зв’язок. Бронювання військовозобов'язаних працівників у разі необхідності Додаткові соціальні та оздоровчі програми для працівників. Локація : м. Київ Тип зайнятості:  Повна зайнятість Ми шукаємо Національного менеджер(а/ку) по роботі з ключовими клієнтами, як(ий/а) буде мотивуючим лідером для своєї команди та сприятиме підтримці довгострокових відносин з ключовими аптечними мережами України та збільшенню обсягів продажу продукції компанії.

  • ВАКАНСІЯ: Директор(ка) зі збуту та маркетингу

    Наш клієнт - Фармацевтична компанія , що працює на ринку понад 100 років і входить до ТОП-10 фармвиробників України, запрошує до своєї команди  Директор(а/ку) зі збуту та маркетингу Портфель компанії налічує більше 80 найменувань лікарських препаратів як рослинного, так і синтетичного походження, що застосовуються в хірургії, дерматології, ортопедії, педіатрії, кардіології, гінекології, терапії та інших областях сучасної медицини. В ролі Директор(а/ки) зі збуту та маркетингу Ви будете відповідальні за побудову системи збуту та маркетингу компанії на ринку України, країн Балтії, Молдови, Грузії, Азербайджану та Таджикистану. Основні задачі: Розробка та впровадження стратегії збуту та маркетингу для досягнення бізнес-цілей компанії на відповідних ринках. Аналіз ринку та конкурентів для виявлення можливостей зростання і розвитку бізнесу. Планування та бюджетування продаж лікарських засобів, прогнозування виробництва. Управління бюджетом продажу та маркетингу для забезпечення ефективного розподілу ресурсів. Моніторинг та аналіз ключових показників ефективності для забезпечення досягнення поставлених цілей: таких як обсяги продажів, прибутковість, конверсія тощо.  Управління персоналом персоналом: постановка задач, виділення ресурсів, контроль результатів, оцінка діяльності.  Організація, контроль роботи та   взаємодія з дистриб'юторами та аптечними мережами для розвитку стійких ділових відносин. Відстеження оборотності складу та контроль виробництва кількості продукції. Оптимізація внутрішніх процесів для підвищення ефективності команди та впровадження нових інструментів збуту та маркетингу.  Це вакансія для Вас, якщо Ви маєте: Вищу освіту в сфері економіки, бізнес-адміністрування, маркетингу. Медична освіта буде додатковою перевагою. 5+ років досвіду роботи на керівній посаді у сфері продажів. Досвід роботи на фармацевтичному ринку та/або в рітейлі. Досвід з успішного виведення нових продуктів на ринок України та зарубіжжя.  Вміння управляти змінами та впроваджувати їх у бізнес-процеси. Відмінні навички стратегічного планування та бюджетування. Досвід управління великими командами спеціалістів з продажу та маркетингу. Цілеспрямованість, високий рівень організаторських здібностей, навиків ведення переговорів на рівні керівників бізнесу, проактивна позиція, відповідальність. Вільне володіння українською та англійською мовами.  Компанія пропонує: Конкурентну заробітну плату, що відповідає фармацевтичному ринку та бонуси за досягнення цілей. Можливість професійної реалізації та впровадження/управління змінами, що відбуваються в компанії. Роботу в стабільній компанії, що працює на ринку фармацевтики понад 100 років. Сучасний офіс в Києві та окремий кабінет. Службовий автомобіль або компенсацію витрат на власне авто. Корпоративний мобільний зв’язок. Додаткові соціальні та оздоровчі програми для працівників. Локація : м. Київ, можлива релокацій Тип зайнятості:  Повна зайнятість/офіс Ми шукаємо професійного та амбітного Директор(а/ку) зі збуту та маркетингу, як(ий/а) стане ключовою фігурою в розробці та реалізації стратегії розвитку компанії та сприятиме збільшенню обсягів продажу.

  • Причини передати вакансію управлінця незалежному провайдеру.

    Чому компанії віддають вакансії управлінців на пошук незалежному провайдеру, якщо в компанії є HRD в штаті? - таке питання виникає, як зі сторони кандидатів так і самих компаній. За 20 років підбору топів, 10 з яких як HRD в штаті компаній і 10 - як незалежний експерт, я знаю безліч причин чому компанії віддають вакансії в роботу аутсорсеру і ось основні з них в моїй діяльності. Вакансія конфіденційна.  Тобто, про неї не повинні знати співробітники компанії (іноді, навіть, і сам HRD) та ринок на якому оперує компанія. У випадках, коли замовником вакансії є власник бізнесу (а таке трапляється в моїй діяльності часто), штат компанії, до певного часу, взагалі краще не турбувати подробицями нововведень/змін.   Експертиза та знання ринків. HRD, що працює в компанії здійснює пошук та підбір топів, скажімо, 1 раз на 2-3 роки та працює в межах одного (свого) сегменту бізнесу. В мене топових вакансій може бути більше 10 на рік у різних бізнесах. Я маю доступ до більш широкого кола кандидатів, знаю, що відбувається на суміжних ринках і ринку праці загалом.  Релевантний досвід. Далеко не всі компанії мають в штаті HR, який виконує стратегічну роль, орієнтується в бізнес-процесах та може корректно співставити попередній досвід кандидата з майбутніми задачами і викликами компанії. Це нормально мати в штаті невеликої компанії одного HR generalist. А от очікувати, що вона/він буде однаково якісно підбирати до команди як менеджерів з продажу, так і директора з продажу - ризиковано для бізнесу.  Розподіл ресурсів. HRD не дорівнює - головний рекрутер в компанії. Зона відповідальності HRD значно ширша. І саме в період, коли треба здійснювати пошук ключового співробітника, її/його ресурси можуть бути направлені для реалізації іншого важливого для компанії проекту. Адже, рекрутинг у нас не завжди запланована діяльність, чи не так?  Рекомендації та досвід співпраці. Ось так просто: мене порекомендували, зі мною працювали раніше, якість моєї роботи знають, мені довіряють.  Отже, причини передати вакансію управлінця незалежному провайдеру можуть бути різними в залежності від обставин. Але, яка б не була ця причина, співпраця з таким провайдером дозволить компанії ефективніше управляти ресурсами, отримувати доступ до ширшого кола кандидатів і зосереджуватися на стратегічних проектах всередині компанії. Віримо в Україну!

  • ВАКАНСІЯ: Менеджер по роботі з клієнтами

    Наш клієнт - компанія, що є дистриб'ютором преміальних б'юті брендів і високоякісних косметичних засобів та працює на ринку України з 2017 року запрошує до своєї команди  Менеджера по роботі з клієнтами  Клієнтами компанії є провідні онлайн та офлайн рітейл-мережі, класичні дистрибуційні компанії, клініки краси та косметологи, аптечні мережі та інші оператори українського бьюті ринку. В ролі Менеджера по роботі з клієнтами Ви будете здійснювати продажі продуктів, що представляє компанія на українському ринку та підтримувати клієнтів маркетинговими активностями та знаннями про продукт.  Основні задачі включають: Продажі: Здійснення продажів продукції компанії: підготовка, консультування та обробка замовлень, пошук та аналіз потенційних Клієнтів.  Побудова довгострокових відносин із клієнтами компанії: постійний контакт із клієнтом, виявлення потреб та пошук рішень, підготовка комерційних пропозицій, організація зустрічей.  Залучення нових клієнтів: здійснення дзвінків з клієнтської бази.  Контроль сайтів клієнтів щодо наповненості інформацією про продукт, вивчення продукту. Клієнтська база: Ведення клієнтської бази: внесення всієї необхідної інформації про клієнта. Коригування та оновлення клієнтської бази компанії за необхідністю.  Аналіз та надання звітності по клієнтській базі. Маркетинговий супровід: Робота з соціальними мережами, підтримка контактів з клієнтами.  Здійснення маркетингових розсилок клієнтам.  Визначення продуктів, оформлення та надсилання преспаків, отримання зворотнього зв’язку.  Участь у виставках та спеціалізованих курсах, конференціях та семінарах. Документообіг: Здійснення первинного документообігу, пов'язаного з продажем та оформленням угод.  Відстеження дебіторської заборгованості та здійснення звірок з клієнтами.   Це вакансія для Вас, якщо Ви маєте:  Досвід в продажах непродовольчих товарів від 1 року Досвід роботи з вищезазначеними категоріями клієнтів Комп'ютерна освіченість та знання таких програм, як 1С, Бінотел, продукти Google  Активна життєва позиція та здатність швидко опановувати інформацію. Компанія пропонує: Офіційну співпрацю. Досвідчений колектив, що підтримує і розвиває. Ставку та премію, що не обмежується максимальною сумою. Зручний офіс біля м. Лук’янівська за необхідністю.  Можливість працювати віддалено. Гнучкий графік роботи під час воєнного стану. Чекаємо на Ваш відгук з резюме

  • Компанії змінюють організаційні структури.

    45% керівників підприємств Східної і Центральної Європи та 40% у всьому світі вважають, що їхні компанії не будуть економічно життєздатними через десять років, якщо вони продовжуватимуть діяти, як зараз. Такі дані наведені в результатах щорічного опитування CEO від компанії PwC. Найбільших змін в організаційних структурах в Україні зазнають компанії в таких секторах бізнесу: Технологічні компанії та e-commerce. Тут компанії активно адаптуються до швидких змін на ринку. Е-commerce підприємства посилюють свою присутність на міжнародних платформах (Etsy, Amazon тощо) для розширення своєї клієнтської бази. Технологічні компанії зосереджуються на кібербезпеці через зростання кількості кібератак. Фармацевтичні компанії та медичний сектор.  Компанії в цій галузі змінюють організаційні структури, щоб відповідати вимогам регуляторів, адаптуватися до ринку, забезпечувати зростаючий попит на медичні послуги та засоби в умовах війни. ​ Фінансові установи та компанії. Банки та інші фінансові установи адаптують свої структури для можливості цифрових трансформацій, зменшення витрат та операційних ризиків, поліпшення обслуговування клієнтів та підвищення гнучкості в умовах економічної нестабільності. Виробничі компанії. Виробничі та будівельні підприємства змінюють свої організаційні структури, щоб краще управляти ланцюгами постачань та забезпечувати безперервність бізнес-процесів в умовах зростаючих логістичних ризиків і проблем. Роздрібна торгівля та компанії, що надають послуги. Ці компанії змінюють свої організаційні структури під впливом зміни попиту на їх продукцію та задля оптимізації процесів обслуговування клієнтів. Вони впроваджують нові канали продажу та змінюють підхід до маркетингу та клієнтської підтримки​. Наразі, компанії в Україні змінюють свої організаційні структури задля: Забезпечення стійкості та адаптивності бізнесу в умовах війни. Гнучка організаційна структура дає змогу компаніям швидко адаптуватися до зміни ринку та обставин, швидше приймати рішення, оперативно реагуючи на зміни у постачаннях або клієнтському попиті​. Мінімізації ризиків пов’язаних з соціальними викликами. Організаційні структури, які забезпечують більшу автономію підрозділів або команд, сприяють швидшому реагуванню на викликі та мінімізації ризиків, пов'язаних з соціальними викликами. Наприклад, коли якась функція випадає з командної взаємодії або змінюється. Децентралізація робочих повноважень дозволяє швидко реагувати на виклики, мінімізуючі ризики. Адаптація бізнесу до глобальних стандартів та законодавства. Компанії змінювати свої організаційні структури, щоб краще реагувати на вимоги міжнародних клієнтів і партнерів. Це може включати перехід на матричну структуру управління та впровадження міжнародних стандартів, таких як ESG (екологічні, соціальні та управлінські принципи) або ISO (міжнародні стандарти якості продукції, екологічного менеджменту, безпеки праці тощо). Впровадження нових технологій. Більшість компаній вже впроваджують цифрові рішення в процеси свого бізнесу, щоб підвищити його ефективність, конкурентоздатність та стійкість. Автоматизація, штучний інтелект та кібербезпека - це глобальні тенденції, що будуть лише посилюватись. Загалом, у найближчі 12 місяців більше 70 % компаній планують вкладати кошти в автоматизацію своїх процесів та систем, що, в свою чергу, дуже змінить їх організаційні структури (дослідження PwC). Откже, перегляд та зміна організаційної структури має відбуватися як мінімум один раз на рік. Зазвичай, цей процес є частиною загального процесу планування. При значних змінах у бізнесі або зовнішньому середовищі, перегляд організаційної структури є обов'язковим і невідкладним. Своєчасний перегляд структури та її гнучкість допоможе компанії залишатися конкурентоспроможною та ефективною. Віримо в Україну!

  • Зміни процесу рекрутингу в Україні.

    В Україні відбуваються зміни в процесі рекрутингу та набирають розвитку кілька важливих тенденцій: Стрімко розвиваються інстрименти онлайн-рекрутингу. Зростає популярність використання соціальних мереж та спеціалізованих платформ. Війна та пандемія змусили багато компаній перейти на віддалений формат роботи. Це, в свою чергу, призвело до необхідності використовувати інструменти онлайн-рекрутингу та здійснювати пошук персоналу відмовившись від офлайн зустрічей. Тепер процес пошуку персоналу відбувається здебільшого в соціальних мережах, на спеціалізованих платформах та через веб-сайти компаній, а для зустрічей використовиють різноманітні платформи відеозв'язку, віддаючи їм перевагу перед офлайн-зустрічами. Зростає значення бренду роботодавця. Війна та конкуренція за персонал змусили компанії чітко сформувати, оголосити та просувати свої корпоративні цінності та посилено працювати над визначенням своїх конкурентних переваг як роботодавця. Найкращі працівники все більше шукають "свої команди" - компанії і людей, які відповідають їх етичним та моральним вимогам. Імідж роботодавця та його цінності починають відігравати ключову роль в залученні нового персоналу та утриманні існуючих працівників. Збільшення георгафії пошуку та зростання гнучних форм зайнятості. Компанії орієнтуються на більшу географію у пошуках персоналу, як наслідок зростає популярність гнучких форм зайнятості: дистанційна робота, гнучкий графік, робота на неповну ставку. Такій підхід дозволяє компаніям залучати до пошуку більшу кількість кандидатів на вакантні посади, бути більш гнучкими в критеріях відбору, запроваджувати в компаніях норми інклюзивності, які набувають все більшої актуальності в Україні та не встрачати при цьому загальної робочої продуктивності. Зміна вимог до кандидатів. Кадровий дефіцит та демографічна ситуація змусили компанії переглянути свою вимоги до кандидатів. Досвід та адаптивність наразі є ключовими вимогами до кандидатів, а змішаний за віком колектив стає нормою. Збільшення використання технологій в роботі. Продовжує стрімко зростати рівень цифрової трансформації в бізнесі і компанії починають шукати спеціалістів в різних галузях зі знанням штучного інтелекту, здатністю аналізувати великі масиви даних, здібністю швидко вивчати нові програми та впроваджувати їх в свою роботу. Отже, зміни процесу рекрутингу в Україні відбуваються дуже стрімко і пов'язані з необхідністю швидко адаптуватися до реалій ринку праці та технологічних тенденцій. Віримо в Україну!

  • Запитувані HR послуги в ІІІ кв. 2023 року

    Наші запитувані HR послуги в ІІІ кв. 2023 року: Пошук та підбір персоналу Здійснюємо пошук та підбір персоналу на ключові позиції для різних бізнесів. Цього кварталу за цією послугою до нас зверталися компанії для яких було важливо: знайти вузькопрофільних спеціалістів, які мають змогу працювати в Україні: юристи, фінансисти, маркетологи фармацевтичних компаній тощо знайти управлінців високого рівня підтримати функцію рекрутинга та посилити її нашим супроводом Актуальна вартість послуги: залежить від рівня вакансії Мінімальний термін виконання послуги: 2 тижні Опитування персоналу Проводимо опитування співробітників компаній щодо залученості в робочий процес та задоволеності роботою. Опитування персоналу зараз – доцільний, екологічний та актуальний спосіб дізнатися, що турбує працівників у процесі роботи. У цьому кварталі послуга була затребувана компаніями, які: стурбовані емоційним станом співробітників та їх мотивацією (рівнем стресу та ментальним здоров'ям співробітників, якістю комунікацій, професійним вигорянням) змінили свій штат співробітників та хотіли зрозуміти спрацьованість команди регулярно відстежують продуктивність та залученість своїх співробітників Актуальна вартість послуги: від 28000 грн. (залежить кількості співробітників). Мінімальний термін виконання послуги: 2 тижні Визначення цілей Допомагаємо визначити цілі, які розвивають компанію та мотивують співробітників. Цього кварталу до нас зверталися компанії, які переглядали свій процес планування та розпочинали його зі стратегічних сесій. Як допомагаємо визначити цілі ми: проводимо стратегічну сесію із ключовими співробітниками розробляємо та презентуємо карту цілей розробляємо документи для контролю виконання цілей Ми рекомендуємо планувати Ваші цілі щонайменше 1 раз на рік і постійно відстежувати їх виконання. У разі потреби проводити коригування поточних цілей. Актуальна вартість послуги: від 32000 грн. Мінімальний термін виконання послуги: 3 тижні Усі наші послуги засновані на практичних інструментах, що працюють задля якісної взаємодії зі співробітниками та підвищення ефективності бізнес-процесів. Будемо раді бачити Вас серед наших клієнтів! Віримо в Україну!

  • Запитувані HR послуги в ІІ кв. 2023 року

    Наші запитувані HR послуги в ІІ кв. 2023 року: Розробка KPIs та бонусних програм Розробляємо KPI планованих та існуючих посад у компанії. Створюємо бонусні програми для цих посад. Цього кварталу за цією послугою до нас зверталися компанії у яких: відбулися незаплановані зміни в структурі компанії і змінилися зони відповідальності працівників реформувався певний підрозділ в компанії і змінювалась бонусна система для його працівників. з'являлася нова структурна позиція і для нею розроблявся KPI та бонус Актуальна вартість послуги: від 6 000 грн. Мінімальний термін виконання послуги: 2 дні Опитування персоналу Проводимо опитування співробітників компаній щодо залученості в робочий процес та задоволеності роботою. Опитування персоналу зараз – доцільний, екологічний та актуальний спосіб дізнатися, що турбує працівників у процесі роботи. У цьому кварталі послуга була затребувана компаніями, які: значно змінили свій штат співробітників та хотіли зрозуміти спрацьованість команди стурбовані емоційним станом співробітників та їх мотивацією (рівнем стресу та ментальним здоров'ям співробітників, якістю комунікацій, професійним вигорянням) регулярно відстежують продуктивність та залученість своїх співробітників Актуальна вартість послуги: від 28000 грн. (залежить кількості співробітників). Мінімальний термін виконання послуги: 2 тижні Опис посад Описуємо посади так, щоб вони відповідали завданням співробітника, цілям та бізнес-процесам компанії. Допомагаємо оцінити наявні посади та виявити невідповідності в розподілі зон відповідальності. Ця послуга була затребувана серед компаній, які: впроваджували зміни в структуру компанії або реформували певні підрозділи вводили в компанії нові посади та функціональні зміни для співробітників проводили аналіз бізнес-процесів та виявляли розриви в зонах відповідальності працівників. Актуальна вартість послуги: від 4 000 грн. Мінімальний термін виконання послуги: 1 день Усі наші послуги засновані на практичних інструментах, що працюють задля якісної взаємодії зі співробітниками та підвищення ефективності бізнес-процесів. Будемо раді бачити Вас серед наших клієнтів! Віримо в Україну!

  • Тенденції та проблеми в роботі з персоналом.

    Ніхто не любить приносити погані новини та говорити босу про проблеми, але саме це зараз повинен зробити HR, оскільки персонал чи не сама вразлива ланка бізнесу зараз. Крім того, мовчить той, хто не прагне більшого. Тож, говоримо про тенденції в роботі з персоналом і пропонуємо рішення. Ми втрачаємо кваліфікованих працівників. І ми знаємо, що кількість не може замінити якість. Тож вихід тільки один - боротися за якість. Для цього потрібно: Намагатися утримати працівників, які вже є частиною вашої компанії, але зараз не можуть бути фізично присутні в офісі. З цією задачею Вам допоможе впоратись запровадження гібридного формату роботи (як це зробити читайте в попередній статті). Впроваджувати швидкі програми навчання та перенавчання. Розширювати межі рекрутинга (робота з фрілансерами, проектними менеджерами, співробітниками з інших країн, працівниками різних вікових категорій, тощо). Якщо подивитися на піраміду населення України за віком на початок 2023 року за оцінками OOH, то можна виділити наступне: з точки зору рекрутингу не має сенсу "полювати" за 20-25 річними менеджерами. HR менеджери повинні змінити фокус з того, "як залучити в компанію покоління молодих спеціалістів" на "що необхідно для роботи готовим спеціалістам та чому саме їх треба перенавчити" Не відчуваємо фізичної захищеності і через це не можемо як слід сконцентруватися на роботі. Умови праці зараз важливі, як ніколи. Рівень стресостійкості у кожного різний. Якщо для Вас є щось не важливе і Ви сприймаєте ситуацію, як не загрозливу для себе, це не означає, що так її сприймають всі інші. Дії щодо убезпечення співробітників різноманітні і, безумовно, залежать від можливостей компанії. Ось декілька прикладів таких дій: релокація співробітників в більш безпечні регіони/країни організація укриття в офісі/переїзд в офіс з укриттям запровадження гібридного формату роботи проведення тренінгів з надання первинної домедичної допомоги, поводження зі зброєю та заняття в тирі для співробітників, мінної безпеки, які відчувають в цьому потребу. забезпечення співробітників засобами індивідуального захисту, тощо Не відчуваємо психологічної безпеки і через це не даємо собі права на помилки і прокрастинуємо. Нагадаю, що психологічна безпека не пов'язана з тим, наскільки приязно ви спілкуєтесь у колективі. Вона пов'язана з тим наскільки в компанії панує атмосфера відкритості, сприйняття ідей та помилок, а також поваги до іншої думки. Тобто, наскільки безпечно для своєї психіки співробітник може відкрито висловлювати свої думки та робочі ідеї. Ось питання, які допоможуть Вам зробити перевірку: У цій команді безпечно ризикувати. Якщо ви зробите помилку в команді/компанії це не засуджуватиметься. Ніхто в команді не діяв би навмисно таким чином, щоб підірвати зусилля інших. Члени команди вміють виявляти проблеми і складні питання. Можливо попросити про допомогу інших членів команди. Члени команди не засуджують інших за те, що вони відрізняються. Унікальні навички та таланти цінуються та використовуються. Забуваємо комунікувати щодо цілей та результатів. Поки що у нас єдина для всіх ціль яка нас змушує працювати посилено - перемогти ворога та відбудувати країну. Але, як часто та гучно Ви кажете про те, як саме залучена до цього Ваша компанія і як на це впливає персонал Вашої компанії. Співробітнику необхідно знати як саме він впливає на це та чи не робить від безглуздої роботи. Тож що б ви зараз не робили, робіть це з командою та доносьте до них, що те чим вони зайняті має сенс та результати. Віримо в Україну!

  • Лідери серед HR послуг за І кв. 2023 року

    Наші лідери HR послуг за І кв. 2023 року стали: HR - супровід Супроводжуємо компанії з усіх HR питань. Данна послуга є альтернативою штатному HR або допомогою для нього. В цьому кварталі нашим HR супроводом скористалися компанії, що: шукають для себе першого HR для створення HR функції з нуля мають в компанії окремі HR - функції, але не мають HR управління і хочуть за його допомогою досягти розвитку компанії шукають HR, що проводить 1:1 зустрічі, які б сприяли збереженню вмотивованості та продуктивності команди. Актуальна вартість послуги: від 22 000 грн./міс. Мінімальний термін контракту: 3 міс. Визначення цілей Допомагаємо визначити цілі, які розвивають компанію та мотивують співробітників. Цього кварталу до нас зверталися компанії для яких процес планування це, насамперед, командна робота. Як допомагаємо визначити цілі ми: проводимо стратегічну сесію із ключовими співробітниками розробляємо та презентуємо карту цілей розробляємо документи для контролю виконання цілей Це сприяє тому, що цілі компанію стають зрозумілі кожному працівнику та сприяють розвитку компанії. Актуальна вартість послуги: від 32000 грн. Мінімальний термін виконання послуги: 3 тижні Створення HR Допомагаємо оцінити наявні HR проекти в компанії та консолідувати їх в єдину систему управління персоналом. Ця послуга була затребувана серед компаній, які хотіли: провести аудит HR функції на відповідність сучасним інструментам роботи з персоналом. зрозуміти подальші напрямки розвитку HR функції в своїй компанії зрозуміти доцільність та фінансову обґрунтованість окремих HR програм Актуальна вартість послуги: залежить від наповнення проекту. Ми раді розвивати функцію HR для наших клієнтів та бути дотичними до їх бізнесу. Сподіваємося бути корисними і Вам. Віримо в Україну!

  • Вікові межі рекрутингу в Україні розширюються.

    Розширення вікових меж рекрутингу пов'язане не тільки з кількістю населення, що виїхало - з ними можна працювати дистанційно або в гібридному форматі. Вікові межі рекрутингу розширюються через вплив демографічною ситуації. 20-25 річного населення дуже мало. Ось піраміда населення України за віком, опублікована ООН на 1 січня 2023 року. Тож, найближчим часом, чекаємо нових тенденцій в рекрутингу та навчанні персоналу, таких як: - повага до досвіду, - програми перенавчання для досвідченого персоналу (reskilling) - змішаний за віком штат компанії і відхід від такого поняття, як "середній вік працівників" - відсутність "молодого прогресивного менеджменту" як масового явища. P.S.: вчіть англійську, оскільки 100% українських компаній також буде досить мало та набувайте різного досвіду.

  • Залученість команди при гібридному форматі роботи.

    Згідно дослідження міжнародна компанія Ernst & Young, що проводилось серед 16 тисяч працівників різних індустрій в 16 країнах 9 з 10 опитаних прагнуть до гібридного формату роботи, а 67% вважають, що їхню продуктивність можна виміряти незалежно від місця для роботи. У свою чергу, опитування компанії Gartner виявило, що 82% компаній планують дозволити співробітникам працювати віддалено або в змішаному форматі. Отже, стандартний формат роботи відходить у минуле та залишиться лише у тих сферах бізнесу та професіях де інакше не можливо. Чому гібридний формат роботи набуває такої популярності серед працівників і роботодавців? На це питання може відповісти нещодавнє дослідження компанії Gallup. Згідно з ним, працівники та роботодавці цінують гібридний формат через: покращення балансу між роботою та особистим життям підвищення рівня задоволення життям та рівнем благополуччя. ефективне використання часу зниження витрат на логістику, утримання офісу тощо зростання рівня автономії в прийнятті рішень значне зменшення рівня вигорання збільшення рівня робочої продуктивності Але, при гібридному форматі роботи, виникають і негативні наслідки з якими стикаються компанії. Серед них: втрата зв'язку з корпоративною культурою зниження співробітництва між участниками команд зменшення доступу до ресурсів компанії посилення проблем, пов'язаних з координацією та підпорядкованістю зміна та/або порушення процесів всередині компанії Тож що робити, якщо впровадження гідридного формату - це необхідність? Як не втратити мотивованість та залученість команди та запобігти цим негативним наслідкам? Підтримка корпоративної культури та цінностей. Не пускайте цей процес напризволяще. Тепер все більше працівників компаній (не тільки міжнародних) знаходяться в різних країнах, в різному оточенню, яке на них впливає. Це треба приймати, поважати та цінувати індивідуальність та різноманітність. Щоб зберегти корпоративну культуру компанії та її індивідуальну ціннісну пропозицію як роботодавця, треба регулярно відслідковувати думку співробітників щодо неї. Впроваджувати заходи для підтримки факторів корпоративної культури та її розвитку. Збереження співробітництва та командної взаємодії. 1. Найважливіше - не втрачати спілкування. Для цього необхідно посилювати свої здібності в управлінні командою і делегуванні задач та повноважень. Бути емоційним та організаційним лідером, стежити за прозорістю, чесністю та таймінгом виконання завдань. 2. Зворотній зв'язок - необхідність. Слухати критичні відгуки може бути важко. Проте лідеру це потрібно робити. Зворотній зв’язок допомагає лідеру розвиватися, а командам – працювати ефективніше за рахунок вирішення існуючих та можливих проблем. 3. Залученість Наразі більш актуальними стали змішані команди, учасники яких доповнюють один одного навичками та різним досвідом. Працівникам різних поколінь не завжди легко знайти спільну мову. Ваша мета - знайти оптимальне рішення проблеми задіявши сильні сторони усіх. Це гарантує успіх. Тож, майте декілька поколінь співробітників у кімнаті, коли ви приймаєте справді важке рішення. створіть середовище, де кожен відчуває себе частиною команди запобігайте вигоранню команд, використовуючи 3 Cs: спілкування, спільнота та сприяння розвитку 4. Натхнення Згадайте промови видатних лідерів сучасності перед своїми робітниками. Всі ці промови об'єднує одне - їх мета сказати дякую співробітникам за досягнення та надихнути новими цілями. Отже, знаходьте час, щоб вилучити себе та команду з фізичного та віртуального робочого середовища. Організовуйте час для подяки та натхнення. Зробіть так, щоб ваші співробітники були залучені в те, що будують разом. Трансформація процесів та управління змінами Працювати не маючи цілей - безглуздо. Якщо Ваші цілі перестали бути актуальними - змініть їх з допомогою співробітників компанії. Адже вони більш детально розуміють, що змінилося в процесах, що входять до зони їх відповідальності. Зробіть процес визначення цілей та планування дійсно командною роботою. Віримо в Україну!

bottom of page