top of page

Організаційна структура

Створення організаційної структури - це аналітична робота, яка дозволяє привести складові організації у відповідність бізнес процесам: 

 

  • відповідність задач компанії існуючій компетенції персоналу

  • відповідність організаційної структури розподілу зон відповідальності працівників та інше.

Як ми реалізуємо проект

Аудит організаційної структури

1 етап. Проводимо аудит:

  • Організаційної структури на відповідність целям компанії і поточним бізнес-процесам. 

  • Особистих компетенцій персоналу і розподілу зон відповідальності.

  • Системи менеджменту.

Розробка організаційної структури

2 етап. Розробляємо основні документи:

  • Розробляємо організаційну структуру, що відповідає поточним бізнес-процесам.

  • Проводим аудит персоналу.

  • Розробляємо рекомендовану структуру для подальшого організаційного розвитку.

Рекомендації з організаційної структури

3 етап. Надаємо рекомендації з організаційної структури та розвитку персоналу.

Ви отримаєте документи:

  • Організаційну структуру на період одного року.

  • Організаційна структура для подальшого розвитку компанії.

  • Звіт з аудиту персоналу.

  • Загальний звіт за результатам аудиту.

Що Ви отримаєте

Чітке розуміння структури компанії та вектори її розвитку

Наша мета — допомогти вашому бізнесу систематизувати бізнес-процеси та відобразити їх в організаційній структурі компанії.

Розуміння розподілу завдань та зон відповідальності в компанії

Під час реалізації проекта, наші спеціалісти нададуть рекомендації щодо організаційного розвитку посад.

Оцінку персоналу на відповідність поточним задачам посади.

Ми допоможемо Вам розібратися чи відповідає персонал займаним посадам та завданням компанії. 

 

Надамо рекомендації щодо подальшого розвитку персоналу.

Підвищіть прибуток компанії завдяки ефективній системі управління персоналом!

bottom of page