top of page

Знайдено 52 позиції за запитом «»

Інші сторінки (20)

  • OBC - Опис посад

    Опис посад Опис посади (Job Description) - один із ключових документів, які розробляє компанія для зрозумілої та прозорої взаємодії зі співробітником. Опис посади надає компанії розуміння як розподілені зони відповідальності по посадам всередині бізнес-процесів, якими повноваженнями наділа кожна посада в компанії, якими є вимоги до цієї посади та багато іншого. ​ Опис посади здійснюється за методологією Едварда Хея (Hay Group). Цей метод опису посад є найрозповсюдженим у світі. Його використовують більше ніж 10 000 всесвітньо відомих компаній, більше ніж 250 з яких входять до списку Fortune 500. Навіщо описувати посади Опис посад (Job Description) створюють для ефективного управління такими процесами: Визначення обов’язків і зон відповідальності. Опис посад чітко окреслює, що саме повинен робити працівник та за що відповідати. Це допомагає уникнути дублювання та прогалин в функціях і задачах, забезпечує виконання всіх необхідних процесів компанії. Планування та здійснення рекрутингу. Чіткий опис посад є основою для створення опису вакансій. Це допомагає в здійсненні рекрутингу та плануванні персоналу. Оцінка ефективності роботи працівника. Опис посад використовується для встановлення критеріїв оцінки ефективності роботи працівників. Це дозволяє об’єктивно оцінювати їхні досягнення і продуктивність, встановлювати цілі та надавати зворотний зв’язок. Створення програм розвитку працівників. Опис посад допомагає визначити потреби в навчанні і розвитку персоналу. Знаючи вимоги до посад, компанія може організувати відповідне навчання, програми підвищення кваліфікації та розвитку працівників. Управління кар'єрою співробітника та створення грейдингових систем. Опис посад допомагає ефективному плануванню кар’єри працівників, створенню грейдингових систем, кар'єрних сходинок, виявленню ключових працівників та розвитку кадрового резерву. Визначення заробітної плати та розробки бонусних систем. Опис посад використовується для встановлення справедливих і конкурентоспроможних рівнів оплати праці, розробки системи пільг і компенсацій, бонусних програм, що відповідають вимогам і зонам відповідальності конкретної посади. Забезпечення відповідності законодавсту. Опис посад допомагає забезпечити відповідність функцій працівника нормативно-правовим актам. Це знижує ризики юридичних проблем і сприяє дотриманню трудового законодавства. Комунікація та взаємодія. Чітко окреслені посадові обов’язки та зони відповідальності сприяють кращій комунікації та взаємодії між різними відділами і співробітниками, знижуючи рівень конфліктності та стресу і підвищуючи ефективність роботи. Замовити консультацію Як ми реалізуємо проект 1 этап: Аналіз структури та цілей Аналізуємо організаційну структуру та визначаємо існуючі посади в компанії. Аналізуємо тип організаційної структури та системи менеджменту. Визначаємо цілі опису посад. 2 этап: Опис посад Опис посад здійснюється відповідно формату: місце посади в структурі компанії мета посади ключові зони відповідальності та задачі ключові показники ефективності (KPIs) можливі для цієї посади масштаб посади повноваження посади внутрішні та зовнішні контакти та співробітництво в рамках посади необхідні знання та професійний досвід, що необхідні для даної посади 3 этап: Аналіз і коригування описаних посад Аналізуємо Описані посади на відповідність: бізнес-процесам дублюванню функцій та задач відповідність назви посади її задачам і повноваженням відповідність посади місцю знаходження її в структурі та інше. Коригуємо та затверджуємо Опис посад. Формат опису посади Що Ви отримаєте Ефективну взаємодію та комунікації Завдяки описаним посадам будуть чітко розумілі зони відповідальності співробітників компанії та до кого з яким питання слід звертатися. Це допоможе скоротити час на комунікаційні процеси та досягнення результатів. Чітке розуміння розподілу задач та зон відповідальності Наші фахівці, в рамках проекту, опишуть кожну з існуючих посад у компанії та нададуть рекомендації, щодо організаційного розвитку. Оцінку персоналу на відповідність поточним задачам посади Ми допоможемо Вам розібратися чи відповідає персонал займаним посадам та завданням компанії. Надамо рекомендації, щодо подальшого розвитку персоналу. Підвищіть прибуток компанії завдяки ефективній системі управління персоналом! Запитати Наші клієнти Наші послуги

  • OBC - HR Outsourcing & Consulting

    HR Аутсорсинг & HR Консалтинг Проекти Реалізуємо проекти в HR, засновані на практичних інструментах. Рекрутинг Здійснюємо пошук та підбір ключового персоналу для важливих завдань у потрібний час. Супровід Допомагаємо компаніям управляти персоналом та ефективно впроваджувати зміни у бізнес. Замовити консультацію OBC Консалтингова компанія, що надає послуги у сфері управління персоналом. Ми співпрацюємо з нашими клієнтами як на умовах повного аутсорсингу HR функції, так і на умовах проектної діяльності. ​ Наші клієнти співпрацюють з нами роками. Нам довірили роботу з персоналом компанії з фармацевтичної галузі та аграрного сектору, сервісні компанії та дистриб'юторські, роздрібні та інші. ​ Підвищіть прибуток компанії завдяки ефективній системі керування персоналом разом з нами! 20+ років на ринку HR Базуємо наші знання на практичних інструментах та індивідуально підходимо до кожного бізнесу. 250+ реалізованих проектів Віримо, що кожен бізнес унікальний. У кожної компанії, з якою ми працюємо, своя концепція і специфіка. 30+ клієнтів Нам довіряють і ми робимо все можливе, щоб виправдати довіру. Наші клієнти співпрацюють з нами роками. Наша команда Професіонали з досвідом роботи понад 20 років у сфері управління персоналом. Наша експертиза у різних сферах бізнесу допомагає нам оцінювати ситуацію з різних сторін і якісно допомагати нашим клієнтам, пропонуючи їм унікальні рішення. Компанія заснована в 2015 році Ольгою Бурій, ex-HRD компаній: Polpharma Group, яка є найбільшим польським виробником ліків та лідером польського фармацевтичного ринку. Компанія активно працює на ринках Центральної та Східної Європи, Кавказу та Середньої Азії. Hexagone (Brocard Ukraine), яка займає провідні позиції на ринку рітейла селективної та семі-селективної косметики в Україні. Billa Ukraine, що входила до складу REWE Group. Штат компанії налічував понад 800 співробітників в Україні та понад 76 000 загалом. Перший продуктовий рітейл в Україні зі 100% іноземним капіталом. Нам довірили роботу з персоналом компанії: Аграрні Фармацевтичні Сервісні Дистрибуційні Роздрібні Освітні > Статті та вакансії ВАКАНСІЯ: Менеджер по роботі з клієнтами Зміни процесу рекрутингу в Україні. Тенденції та проблеми в роботі з персоналом. > Чому варто обрати нас Професіоналізм Наша команда - це професіонали з досвідом роботи більше 20 років у таких сферах, як: управління персоналом, івент-менеджмент, маркетинг і продажі. Наша експертиза в різних сферах бізнесу допомагає нам оцінювати ситуацію з різних сторін і краще допомагати нашим клієнтам, пропонуючи унікальні рішення. Розвиток особистості Нашим пріорітетом при взаємодії з співробітниками компанії є розвиток особистості. Ми вірим, що зрілі особистості можуть бути видатними професіоналами. Ми цінуємо та поважаємо індивідуальність кожної людини. Індивідуальний підхід Для кожної компанії, з якою ми працюємо, ми розробляємо індивідуальні програми, орієнтуючись на поточні потреби співробітників і цілі компанії. Партнерство Наша команда однодумців спрямована на те, щоб змінити ринок праці України та допомогти роботодавцям вийти на новий рівень і краще розуміти своїх співробітників. Наші партнери - це професіонали з високими стандартами відповідальності за загальну справу. Безперервне зростання Незважаючи на наш досвід, ми безперервно розвиваємось самі та допомагаємо розвивати бізнес нашим клієнтам. Впроваджуємо нові технології в роботі з персоналом. Клієтноорієнтованість Ми цінуємо кожного клієнта. Наші клієнти працюють у багатьох сегментах бізнесу з різною кількістю персоналу. Підвищіть прибуток компанії завдяки ефективній системі управління персоналом! Замовити консультацію

  • Помилка 404 | OBC

    Йой! Щось пішло не так... Поверніться на головну сторінку та спробуйте ще раз. На головну

Переглянути всі

Пости в блозі (29)

  • ВАКАНСІЯ: Менеджер по роботі з клієнтами

    Наш клієнт - компанія, що є дистриб'ютором преміальних б'юті брендів і високоякісних косметичних засобів та працює на ринку України з 2017 року запрошує до своєї команди Менеджера по роботі з клієнтами Клієнтами компанії є провідні онлайн та офлайн рітейл-мережі, класичні дистрибуційні компанії, клініки краси та косметологи, аптечні мережі та інші оператори українського бьюті ринку. В ролі Менеджера по роботі з клієнтами Ви будете здійснювати продажі продуктів, що представляє компанія на українському ринку та підтримувати клієнтів маркетинговими активностями та знаннями про продукт. Основні задачі включають: Продажі: Здійснення продажів продукції компанії: підготовка, консультування та обробка замовлень, пошук та аналіз потенційних Клієнтів. Побудова довгострокових відносин із клієнтами компанії: постійний контакт із клієнтом, виявлення потреб та пошук рішень, підготовка комерційних пропозицій, організація зустрічей. Залучення нових клієнтів: здійснення дзвінків з клієнтської бази. Контроль сайтів клієнтів щодо наповненості інформацією про продукт, вивчення продукту. Клієнтська база: Ведення клієнтської бази: внесення всієї необхідної інформації про клієнта. Коригування та оновлення клієнтської бази компанії за необхідністю. Аналіз та надання звітності по клієнтській базі. Маркетинговий супровід: Робота з соціальними мережами, підтримка контактів з клієнтами. Здійснення маркетингових розсилок клієнтам. Визначення продуктів, оформлення та надсилання преспаків, отримання зворотнього зв’язку. Участь у виставках та спеціалізованих курсах, конференціях та семінарах. Документообіг: Здійснення первинного документообігу, пов'язаного з продажем та оформленням угод. Відстеження дебіторської заборгованості та здійснення звірок з клієнтами. Це вакансія для Вас, якщо Ви маєте: Досвід в продажах непродовольчих товарів від 1 року Досвід роботи з вищезазначеними категоріями клієнтів Комп'ютерна освіченість та знання таких програм, як 1С, Бінотел, продукти Google Активна життєва позиція та здатність швидко опановувати інформацію. Компанія пропонує: Офіційну співпрацю. Досвідчений колектив, що підтримує і розвиває. Ставку та премію, що не обмежується максимальною сумою. Зручний офіс біля м. Лук’янівська за необхідністю. Можливість працювати віддалено. Гнучкий графік роботи під час воєнного стану. Чекаємо на Ваш відгук з резюме

  • Зміни процесу рекрутингу в Україні.

    В Україні відбуваються зміни в процесі рекрутингу та набирають розвитку кілька важливих тенденцій: Стрімко розвиваються інстрименти онлайн-рекрутингу. Зростає популярність використання соціальних мереж та спеціалізованих платформ. Війна та пандемія змусили багато компаній перейти на віддалений формат роботи. Це, в свою чергу, призвело до необхідності використовувати інструменти онлайн-рекрутингу та здійснювати пошук персоналу відмовившись від офлайн зустрічей. Тепер процес пошуку персоналу відбувається здебільшого в соціальних мережах, на спеціалізованих платформах та через веб-сайти компаній, а для зустрічей використовиють різноманітні платформи відеозв'язку, віддаючи їм перевагу перед офлайн-зустрічами. Зростає значення бренду роботодавця. Війна та конкуренція за персонал змусили компанії чітко сформувати, оголосити та просувати свої корпоративні цінності та посилено працювати над визначенням своїх конкурентних переваг як роботодавця. Найкращі працівники все більше шукають "свої команди" - компанії і людей, які відповідають їх етичним та моральним вимогам. Імідж роботодавця та його цінності починають відігравати ключову роль в залученні нового персоналу та утриманні існуючих працівників. Збільшення георгафії пошуку та зростання гнучних форм зайнятості. Компанії орієнтуються на більшу географію у пошуках персоналу, як наслідок зростає популярність гнучких форм зайнятості: дистанційна робота, гнучкий графік, робота на неповну ставку. Такій підхід дозволяє компаніям залучати до пошуку більшу кількість кандидатів на вакантні посади, бути більш гнучкими в критеріях відбору, запроваджувати в компаніях норми інклюзивності, які набувають все більшої актуальності в Україні та не встрачати при цьому загальної робочої продуктивності. Зміна вимог до кандидатів. Кадровий дефіцит та демографічна ситуація змусили компанії переглянути свою вимоги до кандидатів. Досвід та адаптивність наразі є ключовими вимогами до кандидатів, а змішаний за віком колектив стає нормою. Збільшення використання технологій в роботі. Продовжує стрімко зростати рівень цифрової трансформації в бізнесі і компанії починають шукати спеціалістів в різних галузях зі знанням штучного інтелекту, здатністю аналізувати великі масиви даних, здібністю швидко вивчати нові програми та впроваджувати їх в свою роботу. Отже, зміни процесу рекрутингу в Україні відбуваються дуже стрімко і пов'язані з необхідністю швидко адаптуватися до реалій ринку праці та технологічних тенденцій. Віримо в Україну!

  • Запитувані HR послуги в ІІІ кв. 2023 року

    Наші запитувані HR послуги в ІІІ кв. 2023 року: Пошук та підбір персоналу Здійснюємо пошук та підбір персоналу на ключові позиції для різних бізнесів. Цього кварталу за цією послугою до нас зверталися компанії для яких було важливо: знайти вузькопрофільних спеціалістів, які мають змогу працювати в Україні: юристи, фінансисти, маркетологи фармацевтичних компаній тощо знайти управлінців високого рівня підтримати функцію рекрутинга та посилити її нашим супроводом Актуальна вартість послуги: залежить від рівня вакансії Мінімальний термін виконання послуги: 2 тижні Опитування персоналу Проводимо опитування співробітників компаній щодо залученості в робочий процес та задоволеності роботою. Опитування персоналу зараз – доцільний, екологічний та актуальний спосіб дізнатися, що турбує працівників у процесі роботи. У цьому кварталі послуга була затребувана компаніями, які: стурбовані емоційним станом співробітників та їх мотивацією (рівнем стресу та ментальним здоров'ям співробітників, якістю комунікацій, професійним вигорянням) змінили свій штат співробітників та хотіли зрозуміти спрацьованість команди регулярно відстежують продуктивність та залученість своїх співробітників Актуальна вартість послуги: від 28000 грн. (залежить кількості співробітників). Мінімальний термін виконання послуги: 2 тижні Визначення цілей Допомагаємо визначити цілі, які розвивають компанію та мотивують співробітників. Цього кварталу до нас зверталися компанії, які переглядали свій процес планування та розпочинали його зі стратегічних сесій. Як допомагаємо визначити цілі ми: проводимо стратегічну сесію із ключовими співробітниками розробляємо та презентуємо карту цілей розробляємо документи для контролю виконання цілей Ми рекомендуємо планувати Ваші цілі щонайменше 1 раз на рік і постійно відстежувати їх виконання. У разі потреби проводити коригування поточних цілей. Актуальна вартість послуги: від 32000 грн. Мінімальний термін виконання послуги: 3 тижні Усі наші послуги засновані на практичних інструментах, що працюють задля якісної взаємодії зі співробітниками та підвищення ефективності бізнес-процесів. Будемо раді бачити Вас серед наших клієнтів! Віримо в Україну!

Переглянути всі

Послуги (3)

  • Он-лайн встреча

    Мета: більш детально дізнатися про послугу і з'ясувати чи підходить вона саме вашій компанії

  • Консультація

    Основні тематики для консалтингової зустрічі: ​- управління персоналом - мотивація персоналу - комунікації та зворотній зв'язок - менеджмент і впровадження змін - створення та розвиток команди - визначення цілей та планування - постановка задач і делегування - управління конфліктами

Переглянути всі
bottom of page