top of page

Формування бренду роботодавця (Employee Branding) та
створення ціннісної пропозиції компанії, як роботодавця (Employer Value Proposition)

Бренд роботодавця та Ціннісна пропозиція компанії важлива для: ​

 

  • визначення конкурентних переваг компанії як роботодавця на ринку праці,

  • підвищення лояльності існуючих співробітників компанії,

  • визначення компанією своїх цінностей,

  • визначення цілей, важливих для соціальної відповідальності бізнесу.

Як ми реалізуємо проект

Дослідження бренду роботодавця

Проводимо аудит / внутрішнє дослідження для визначення індивідуальної ціннісної пропозиції роботодавця (EVP)

Внутрішні дослідження, в залежності від ситуації, можуть включати: 

  • індивідуальні зустрічі з власниками і менеджментом компанії

  • проведення анонімного опитування співробітників для виявлення думок про компанію та її унікальної цінності

  • SWOT аналіз

  • дослідження ринку заробітних плат 

  • дослідження думки про роботодавця серед існуючих співробітників та потенційних кандидатів на роботу

Опис бренду роботодавця

Описуємо індивідуальну ціннісну пропозицію роботодавця (EVP)

Опираючись на данні досліджень про роботодавця визначаємо і описуємо унікальну ціннісну пропозицію роботодавця для створення HR-бренду.

Впровадження EVP

Презентуємо результати співробітникам і допомагаємо EVP стати елементом подорожі співробітника в компанії (employee journey map)

  • Презентуємо результати досліджень співробітникам

  • Презентуємо сформовані EVP та їх застосування в карті подорожі співробітника (employee journey map).

  • Допомагаємо запровадити EVP в бізнес-процеси пов'язані з управлінням персоналом.

Що Ви отримаєте

Розвиток бренду компанії, як роботодавця 

Наші дії в рамках створення ціннісної пропозиції спрямовані на розвиток компанії, як привабливого роботодавця. ​

 

Ми формуємо позитивний імідж компанії, як для існуючих співробітників, так і потенційних кандидатів на ринку праці.

Залученість персоналу до цінностей компанії

Створення EVP – нерозривно пов'язане з цінностями компанії та існуючих співробітників.

 

Наше завдання – виявлення максимального збігу цих цінностей, формалізація його та подальший розвиток.

Лояльних співробітників

Ми розглядаємо лояльність співробітника, як можливість для нього асоціювати себе з компанією.

 

Лояльний співробітник той, хто почувається частиною компанії, розуміє навіщо він у ній перебуває і як може себе реалізувати. ​

 

Це можливо лише при співпадінні внутрішніх цінностей співробітника та компанії.

Підвищіть прибуток компанії завдяки ефективній системі управління персоналом!

bottom of page