Формування бренду роботодавця (Employee Branding) та
створення ціннісної пропозиції компанії, як роботодавця (Employer Value Proposition)
Бренд роботодавця та Ціннісна пропозиція компанії важлива для:
-
визначення конкурентних переваг компанії як роботодавця на ринку праці,
-
підвищення лояльності існуючих співробітників компанії,
-
визначення компанією своїх цінностей,
-
визначення цілей, важливих для соціальної відповідальності бізнесу.
Як ми реалізуємо проект
Проводимо аудит / внутрішнє дослідження для визначення індивідуальної ціннісної пропозиції роботодавця (EVP)
Внутрішні дослідження, в залежності від ситуації, можуть включати:
-
індивідуальні зустрічі з власниками і менеджментом компанії
-
проведення анонімного опитування співробітників для виявлення думок про компанію та її унікальної цінності
-
SWOT аналіз
-
дослідження ринку заробітних плат
-
дослідження думки про роботодавця серед існуючих співробітників та потенційних кандидатів на роботу
Описуємо індивідуальну ціннісну пропозицію роботодавця (EVP)
Опираючись на данні досліджень про роботодавця визначаємо і описуємо унікальну ціннісну пропозицію роботодавця для створення HR-бренду.
Презентуємо результати співробітникам і допомагаємо EVP стати елементом подорожі співробітника в компанії (employee journey map)
-
Презентуємо результати досліджень співробітникам
-
Презентуємо сформовані EVP та їх застосування в карті подорожі співробітника (employee journey map).
-
Допомагаємо запровадити EVP в бізнес-процеси пов'язані з управлінням персоналом.
Що Ви отримаєте
Розвиток бренду компанії, як роботодавця
Наші дії в рамках створення ціннісної пропозиції спрямовані на розвиток компанії, як привабливого роботодавця.
Ми формуємо позитивний імідж компанії, як для існуючих співробітників, так і потенційних кандидатів на ринку праці.
Залученість персоналу до цінностей компанії
Створення EVP – нерозривно пов'язане з цінностями компанії та існуючих співробітників.
Наше завдання – виявлення максимального збігу цих цінностей, формалізація його та подальший розвиток.
Лояльних співробітників
Ми розглядаємо лояльність співробітника, як можливість для нього асоціювати себе з компанією.
Лояльний співробітник той, хто почувається частиною компанії, розуміє навіщо він у ній перебуває і як може себе реалізувати.
Це можливо лише при співпадінні внутрішніх цінностей співробітника та компанії.